Thursday, September 11, 2008

berita yang mengejutkn!!!

ari ni, tanggal 11 september 2008, aku dpt satu berita yang agak mengejutkn.. mne x nyer, lepas abes je solat terawih, aku call mak aku, tetibe de cakap kitorang nk pindah.. aku pon ape lg, menjerit la... tetibe je dpt berita y mcm tu, spe x terkejut.. dh la pulak tu, kne lak pndah kat pantai timur!! bayangkn la.. dh 18 tahun aku menapak kat selangor ni, tetiba kene pndah kat satu negeri yg agak jauh dari asal aku.. nk balek kampung nnt msti ssh.. nk-nk aku skrg kat uniten ni ha.. jauh tu nk balek umah.. huaaaa!!!! ayah lak kne pegi dlu, keje kat sne.. nnt ssh dh nk jumpe de.. cuti raye ni last aku kat cheras.. kene la nikmati tempat ni sebelum aku pndah lpas adek aku amek spm.. haaaiiii.... pe leh wat..

6 comments:

uya ahmad said...

jasmin saba tau.....
sume tu takdir tuhan???
tau tak surat ape yg tak boleh di balas???
jawapan die suratan takdir Ilahi..huhuu...eyh, by the way, which state??north or south???ke east or sabah sarawak?????bukannye nak bgtau...huhuhu....ok la...sabar ye..

jasmin ali said...

eh..
aku lupe lak nk letak..
aku kne pndh kuala terengganu..

ken said...

sabarla..semua yg terjd ade hikmahnye..

Marzuki Melarang said...

haha, leh la jumpa aku nnt

jasmin ali said...

to ken: time kaseh ye... kte dh bole terime kenyataan dh.. naseb bek blaja kat selangor lg..

to marzuki dilarang: menarek gak cdngn tu.. kat mne agak2 bole jumpe? hihi.. bole bawak pusing satu ganu kan..

jamizal said...

uih best gilo, merantau haha
jadi pengembara la ko nti